MENOY
Your Cart

Εργαλειοθήκη

Δωρεάν Μεταφορικά για όλες τις αγορές άνω των 50€

Όροι Χρήσης

O ιστότοπος Φιλτροεμπορική Μουσακιάν (www.mousakian.gr) είναι ένα ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου (στο εξής καλούμενο ηλεκτρονικό κατάστημα ή ιστότοπος) που δημιούργησε και λειτουργεί η ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΜΟΥΣΑΚΙΑΝ ΚΥΡΙΑΚΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.Ε», που εδρεύει στο Αγρίνιο Αιτωλοακαρνανίας, Κρυστάλλη & Δραγατσανίου και εκπροσωπείται νόμιμα, με Α.Φ.Μ. 084250773, Δ.Ο.Υ. ΑΓΡΙΝΙΟΥ, ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας [email protected], τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος: 26410 55140, (στο εξής χάριν συντομίας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ).

Οι κάτωθι όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος με το εμπορικό σήμα Φιλτροεμπορική Μουσακιάν (www.mousakian.gr) το οποίο βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.mousakian.gr. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος (στο εξής καλούμενος για συντομία "επισκέπτης" ή/και "χρήστης" ή "πελάτης" αναλόγως του αν περιορίζεται σε επίσκεψη μόνον στο κατάστημα ή πραγματοποιεί και παραγγελία και πώληση προϊόντων και υπηρεσιών) θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους κατωτέρω όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, τότε οφείλει με ευθύνη του να απόσχει από την επίσκεψη, τη χρήση του ιστότοπου καθώς επίσης και από κάθε συναλλαγή ή χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος.

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Με τη χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας. Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται την ημέρα έναρξης της διαδικασίας αποστολής των προϊόντων. Όλα τα στοιχεία της κάρτας σας αποθηκεύονται σε server της συνεργαζόμενης Viva Payments και όχι σε δικό μας server Το www.mousakian.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της πιστωτικής σας κάρτας και όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας. Είναι σημαντικό να αναφέρετε απαραιτήτως ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και μια έγκυρη διεύθυνση e-mail.

2. Με κατάθεση ή μεταφορά μέσω Web Baking Κάνοντας μια παραγγελία μέσω του site και επιλέγοντας τρόπο πληρωμής ‘’κατάθεση σε τράπεζα’’, η παραγγελία σας μπαίνει σε αναμονή μέχρι να κάνετε την κατάθεση.

Στο καταθετήριο της τράπεζας πρέπει να αναγράψτε ως αιτιολογία το πλήρες ονοματεπώνυμο σας.

Για την ταχύτερη εκτέλεση της παραγγελίας σας μπορείτε να μας στείλετε τo καταθετήριο της Τράπεζας με Fax στο 26410-55140 ή μέσω e-mail στο [email protected]. Η παραγγελία σας θα αποσταλεί εντός 24 ωρών ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Καλό είναι η κατάθεση να είναι εντός 2-3 ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας αλλιώς ύστερα από μια εβδομάδα η παραγγελία σας θεωρείται ακυρωμένη.

Οι τραπεζικοί λογαριασμοί στους οποίους μπορείτε να καταθέσετε τα χρήματα είναι:

Τράπεζα: Τράπεζα Εθνική
Αρ. Λογαριασμού:303/440786-51
ΙΒΑΝGR29 0110 3030 0000 3034 4078 651
 

Τράπεζα: ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Αρ. Λογαριασμού: 5150/024947-823 
IBAN: GR55 0172 1500 00 5150 0249 47823
 

3. Με αντικαταβολή

Το ποσό της πληρωμής εξοφλείται στον υπάλληλο της courier την ώρα της παράδοσης του δέματος. 

Η πληρωμή με αντικαταβολή δεν έχει επιπλέον κόστος.

4.  Μέσω Paypal 
 

 

Τα προϊόντα που αγοράζει ο Πελάτης θα παραδίδονται στην διεύθυνση την οποία ο Πελάτης κατά την εγγραφή του δηλώνει ως διεύθυνση παραλαβής. Στον Πελάτη θα παραδίδεται επίσης αντίγραφο του τιμολογίου πώλησης και του δελτίου αποστολής. Οι παραδόσεις θα γίνονται επί αποδείξει, με υπογραφή του παραλήπτη επί των σχετικών εγγράφων.

Δωρεάν παράδοση με ιδιόκτητα μέσα της εταιρίας μας

Για οποιαδήποτε παράδοση εντός των νομών Αιτωλοακαρνανίας, Άρτας, Πρέβεζας, Λευκάδας, Ευρυτανίας, Αχαΐας, Ηλείας και Ιονίων Νήσων, η αποστολή είναι δωρεάν όταν γίνεται με τα ιδιόκτητα μέσα της επιχείρησής μας. Οι παραδόσεις γίνονται καθημερινά Δευτέρα με Παρασκευή ανάλογα με το προγραματισμένο δρομολόγιο για κάθε περιοχή. Για παραγγελίες εκτός Αγρινίου προηγείται επικοινωνία της εταιρίας μας με τον πελάτη. Υπάρχει περίπτωση να μην ισχύει η δωρεάν αποστολή σε περίπτωση που ο πελάτης μένει εκτός των περιοχών παράδοσης της εταιρίας μας ή σε δύσβατη περιοχή. Σε αυτή την περίπτωση θα υπάρχει επικοινωνία της εταιρίας μας με τον πελάτη και θα δίνεται η επιλογή για ακύρωση της παραγγελίας ή επιλογή του μεταφορικού μέσου που προσφέρεται για την συγκεκριμένη τοποθεσία.


 

Παράδοση με Αντικαταβολή

Όλες οι αποστολές σε προορισμούς εντός Ελλάδας κοστίζουν 6,00€ ανά αποστολή. Τα προϊόντα που παραγγείλατε αποστέλλονται στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει, μέσω συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών (ACS Courier, Γενική Ταχυδρομική, Speedex ή ΕΛΤΑ Courier).


 

Χρόνος αποστολής/παράδοσης

Κύριο μέλημα του ηλεκτρονικού καταστήματος mousakian.gr αποτελεί η άρτια και γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών του. Στόχος μας είναι να παρέχουμε τα πιο ποιοτικά προϊόντα της αγοράς, στις χαμηλότερες τιμές και με τους ταχύτερους χρόνους παράδοσης.

Οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα (πρωινή ώρα), απο την ημέρα της παραγγελίας σας, εφόσον έχει καταχωρηθεί έως τις 20:00 εργάσιμης ημέρας και δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη διαθεσιμότητα ή άλλη αιτία καθυστέρησης.

Ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών εντός Ελλάδας εξαρτάται από την εταιρεία ταχυμεταφορών και είναι συνήθως 3-5 εργάσιμες ημέρες.

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, θα ενημερώνεστε έγκαιρα από το τμήμα παραγγελιών για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης. Οπως επίσης θα ενημερώνεστε μέσω email ή τηλεφωνικά σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει εξαντληθεί και δεν ειναι πλέον διαθέσιμο. Ο μέγιστος χρόνος επιβεβαίωσης διαθεσιμότητας προϊόντος ειναι 3 εργάσιμες ημέρες. Εφόσον έχετε ενημερωθεί για την μη διαθεσιμότητα του προϊόντος η παραγγελία σας αυτόματα θα ακυρώνεται.

Παραλαβή απο το κατάστημα

Επίσης μπορείτε να παραλάβετε μόνοι σας τα προϊόντα σας απο τα καταστήματα μας, φυσικά χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Θα κρατάμε το προϊόν ή τα προϊόντα τα οποία επιλέξατε για δυο εργάσιμες ημέρες απο την ημερομηνία της παραγγελίας σας. Μετά το πέρας των δυο αυτών ημερών και εφόσον δεν έχετε παραλάβει, η παραγγελία σας θα ακυρώνεται.


 

Ανωτέρα βία

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπ' αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

 

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.

Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.


 

Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, ισχύουν τα ακόλουθα:

-- Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.

-- Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.

-- Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ είτε μέσω courier, ή στο κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ με το εμπορικό σήμα "Φιλτροεμπορική Μουσακιάν". Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.

-- Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

-- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.


 

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

-- Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

-- Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

-- Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.

-- Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει ο ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

-- Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.

-- Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

-- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 26410 55140, είτε μέσω e-mail στο [email protected].